Top 5 Foreign:
1. "City of God" (2002)
2. "The Diving Bell & The Butterfly" (2007)
3. "The Motorcycle Diaries" (2004)
4. "Oldboy" (2003)
5. "28 Days Later" (2002)
Top 5 Domestic:
1. "Memento" (2000)
2. "There Will Be Blood" (2007)
3. "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" (2004)
4. "Unbreakable" (2000)
5. "No Country For Old Men" (2007)
Top 5 Animated:
1. "Spirited Away" (2001)
2. "Finding Nemo" (2003)
3. "Persepolis" (2007)
4. "Ratatouille" (2007)
5. "Paprika" (2006)
... 5 picks from 2007. Not a bad year for film (well, at least not a bad year for me!).