I made a few revisions to my list after being advised to round up rather than down. Better, 'Noke?
I. GreatChungking Express (Wong Kar-Wai, 1994, Hong Kong)
Fallen Angels (Wong Kar-Wai, 1995, Hong Kong)
Hana-bi (Takeshi Kitano, 1997, Japan)
Princess Mononoke (Hayao Miyazaki, 1997, Japan)
A Scene at the Sea (Takeshi Kitano, 1991, Japan)
Sonatine (Takeshi Kitano, 1993, Japan)
Comrades, Almost a Love Story (Peter Chan, 1996, Hong Kong)
After the Rain (Takashi Koizumi, 1999, Japan)
Musuko (Yoji Yamada, 1991, Japan)
Happy Together (Wong Kar-Wai, 1997, Hong Kong)
II. GoodAshes of Time (Wong Kar-Wai, 1994, Hong Kong)
Jubaku: Spellbound (Masato Harada, 1999, Japan)
Kids Return (Takeshi Kitano, 1996, Japan)
Legend of the Galactic Heroes: Overture to a New War (Noboru Ishiguro & Keizo Shimizu, 1993, Japan)
Like Grains of Sand (Ryosuke Hashiguchi, 1995, Japan)
Not One Less (Zhang Yimou, 1999, China)
The Road Home (Zhang Yimou, 1999, China)
Days of Being Wild (Wong Kar-Wai, 1991, Hong Kong)
Cure (Kiyoshi Kurosawa, 1997, Japan)
III. FairThe Bird People in China (Takashi Miike, 1998, Japan)
Blush (Li Shaohong, 1994, China)
Butterfly Lovers (Tsui Hark, 1994, Hong Kong)
The Geisha House (Kinji Fukasaku, 1999, Japan)
God of Gamblers 3 (Wong Jing, 1991, Hong Kong)
The King of Masks (Wu Tian-Ming, 1996, China)
Minbo - or the Gentle Art of Japanese Extortion (Juzo Itami, 1992, Japan)
Supermarket Woman (Juzo Itami, 1996, Japan)
Welcome Back, Mr. McDonald (Koki Mitani, 1997, Japan)
IV. Mediocre/PoorArt Museum by the Zoo (Lee Jeong-hyang, 1998, South Korea)
The Days (Wang Xiaoshuai, 1993, China)
Too Many Ways to Be No. 1 (Wai Ka-Fai, 1997, Hong Kong)
Wing Chun (Yuen Woo-Ping, 1994, Hong Kon